برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ثبت برند و هزینه های روزنامه رسمی

یکی از بهترین روش هایی که منجر به متمایز شدن برند تجاری یک شرکت می شود، ثبت برند آن خواهد بود. با این اقدام افراد می توانند در زمینه شناسایی و عرضه محصولات و خدمات خود گامی روبه جلو در مقایسه با سایر رقبای خود بردارند. چرا که با برند تجاری تمام محصولات و خدمات به گونه ای دارای شناسنامه خواهند شد و با آن عنوان در بین مردم و مشتریان شناخته شده می شوند. برای ثبت شرکت و برند تجاری، شرکت های بسیار زیادی وجود دارند تا برند مد نظر شما را به ثبت برسانند که یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها، موسسه میثاق روشن است که با سالها تجربه و برخورداری از کادری مجرب و کاردان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

در همین راستا ما در این مقاله به معرفی و اهمیت ثبت و کلیه هزینه های لازم برای آن را مورد بررسی قرار داده و در اختیارتان قرار داده ایم.

منظور از ثبت برند چیست؟

امروزه بسیاری از شرکت ها و موسسه هایی که محصولات و یا خدماتی را ارائه می کنند برای حضور در بازار رقابتی شدیدی که وجود دارد نیاز دارند تا یک برند برای خود تعیین و آن را به ثبت برسانند و از آن پس تمام محصولات و خدمات خود را با همان برند ارائه نمایند. این اقدام اگر با دانش و آگاهی کاملی انجام شود، سبب کسب موفقیت بسیار زیادی خواهد شد. همین عامل سبب شده است که اهمیت برند تجاری روز به روز افزایش پیدا کنند و صاحبان شرکت ها همواره به دنبال آن باشند تا یک برند معتبر و خوشنام برای خود ایجاد نمایند و به کمک آن بتوانند به سود و درآمد بیشتری دست یابند.

هزینه های برند

لازم به ذکر است که امکان ثبت برند هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی وجود دارد و هزینه های آنها تابع نوع حقیقی و یا حقوقی بودن آن برند تجاری است. به طوری که هزینه های مربوط به ثبت رساندن برند های تجاری مانند سایر خدمات ثبت شرکت ها بخش ها و قسمت های گوناگونی دارد. انتخاب برند باید با توجه به نوع محصولات و یا خدماتی که توسط شرکت مدنظر ارائه می شود، صورت پذیرد.

هزینه های مربوط به ثبت کردن برند ها به چند بخش تقسیم می شود؟

به طور کلی هزینه های مورد نیاز برای به ثبت رساندن برند های تجاری به 2 بخش اساسی تقسیم بندی می شود. بخش اول آن مربوط به هزینه حق‌الزحمه شرکتی است که اقدامات لازم برای ثبت شرکت توسط آن صورت می گیرد که میزان این هزینه اغلب به صورت توافقی و با گفتگو بین کارشناس موسسه حقوقی ثبت شرکت و فرد متقاضی تعیین می شود. اگرچه این هزینه به صورت توافقی تعیین می شود ولی مقدار آن باید با نوع خدمت ارائه شده همخوانی داشته باشد و از عرف نیز خارج نگردد.

بخش دیگر هزینه های ثبت شرکت و برند تجاری، مربوط به هزینه ثبت خود برند بوده و هیچ ارتباطی با موسسه حقوقی ندارد که هزینه تحت عنوان هزینه های دولتی ثبت شناخته شده است.

این بخش هزینه های ثبت شرکت ها کاملاً مشخص بوده و باید به حساب دولت و یا اینکه به حساب سازمان ثبت اسناد واریز گردد.

هزینه های روزنامه رسمی

همانطور که گفته شد، یک قسمت از هزینه های برند های تجاری مربوط به هزینه ثبت خود برند است که باید به طور مستقیم به حساب دولت واریز گردد. این هزینه ها مربوط به بخش های گوناگونی می باشد که هزینه های روزنامه رسمی یکی از آنها خواهد بود.

علاوه بر هزینه های روزنامه رسمی، هزینه ثبت خود برند شامل بخش های دیگری، مانند هزینه اظهارنامه، هزینه مربوط به طبقات برند، هزینه اصلاح اظهارنامه، هزینه استعلام برند و…نیز می شود.

علاوه بر موارد گفته شده باید هزینه های لازم برای درج یک آگهی در روزنامه رسمی و هزینه روزنامه کثیرالانتشار را نیز به هزینه های گفته شده افزود.

ثبت میثاق روشن

موسسه بین المللی ثبتی و حقوقی میثاق روشن با بیش از یک دهه تجربه در زمینه امور ثبتی و حقوقی با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک و مشاورین با تجربه در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری، ثبت شرکت،ثبت تغییرات شرکت،تنظیم صورتجلسه، ثبت برند و علائم تجاری،کلیه امور مالیاتی ، اخذ گرید شرکت ،اخذ ایزو ، آماده ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

https://sabtemisagheroshan.com