برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

دریافت سریع وام بانکی

وام یا تسهیلات بانکی نقش مهمی در نظام بانکداری هر کشوری دارند و بخش عمده ای از دارایی و سرمایه بانک‌ها، مربوط به وام های پرداختی به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. به منظور دریافت وام بانکی باید مدارک مورد نیاز بانک مربوطه را آماده کرد و مراحل مختلف را پشت سر گذاشت اما سپری کردن این مراحل تا دریافت تسهیلات بانکی به مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال اگر اشخاص حقیقی یا حقوقی برای یک کار ضروری به دنبال دریافت وام فوری باشند، می توانند به شرط تضمین بازپرداخت در موعد مقرر و سود متناسب با آن، از بانک های دولتی یا خصوصی تسهیلات فوری دریافت کنند.

از این رو اگر به دنبال دریافت تسهیلات فوری از بانک ها هستید، می توانید با مراجعه به شعبه بانک مورد نظر از شرایط چنین وام های آگاهی کسب کنید. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با شرایط دریافت سریع وام بانکی در اختیارتان قرار دهیم؛

همچنین موسسه حقوقی ثبت میثاق روشن با مشاوره حقوقی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، شما را در زمینه دریافت انواع تسهیلات بانکی یاری می نماید.

با ما همراه باشید تا با شرایط دریافت وام بانکی سریع آشنایی جامع و کامل جاصل نمایید.


تسهیلات بانکی فوری

یکی از مهمترین خدمات بانک ها (دولتی و خصوصی) و موسسات مالی اعتباری، پرداخت وام و تسهیلات به مشتریان می باشد که به صورت بازپرداخت کوتاه مدت و بلند مدت با سود مشخص ارائه می شوند. بدون تردید برای همه افراد پیش آمده است که برای یک کار ضروری به دنبال پول باشند؛ از این دریافت وام بانکی فوری یا تسهیلات فوری یکی از راهکارهای پیش رو برای حل مشکل محسوب می شود اما بسیاری این سوال را در ذهن دارند که آیا امکان دریافت وام فوری از بانک های دولتی و خصوصی وجود دارد و چگونه می توان از این تسهیلات استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که طبق بخشنامه های صادر شده بانک مرکزی، بسیاری از بانک های سراسر کشور موظف هستند تا به ارائه تسهیلات فوری به مشتریان اقدام کنند و اعطای وام های فوری به شرط تضمین صورت پذیرد. در واقع وام فوری به وامی گفته می شود که حداکثر ظرف 48 ساعت یا یک هفته پرداخت شود. در حال حاضر انواع وام های بانکی در طرح فوری از پرطرفدارترین طرح های بانکی به شمار می آیند که بسیاری از مشتریان به دریافت سریع وام بانکی از شعبه مورد نظر اقدام می کنند.

وام بانکی


آشنایی با انواع تسهیلات بانکی فوری در سیستم بانکی

اغلب افراد زمانی که به وام فوری نیاز دارند و به دنبال دریافت تسهیلات هستند، تنها به دریافت هرچه سریع تر پول فکر می کنند و به سود و زمان بازپرداخت توجهی ندارد اما توجه به این دو فاکتور بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو در نظام بانکی کشور، انواع وام بانکی فوری وجود دارد که شرایط مختلفی دارند. به طور کلی انواع وام و تسهیلات بانکی که به صورت فوری به مشتریان ارائه می شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • وام جعاله ضروری
  • وام فوری در قبال سپرده
  • وام کارت اعتباری
  • وام ویژه اصناف
  • وام مرابحه خرید کالا
  • وام تعمیر واحد مسکونی با کپی سند
  • وام ویژه متخصصین
  • وام طرح حمایتی
  • و …

در حال حاضر اغلب شعبات بانک دولتی و خصوصی سراسر کشور، خدمات پرداخت سریع وام و تسهیلات بانکی را مشروط به شرایطی به مشتریان خود ارائه می دهند؛ از این رو اگر شرایط و مدارک لازم جهت دریافت سریع وام بانکی را دارید، می توانید به نزدیکترین شعبه بانک مربوطه شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.


وام و تسهیلات بانکی فوری بانک های سراسر کشور

همانطور که اشاره شد، بانک مرکزی طی بخشنامه هایی از بانک های دولتی و خصوصی خواسته است تا به شرط تضمین معتبر و سود متناسب با مبلغ دریافتی، به مشتریان خود وام بانکی فوری ارائه دهند. در ادامه قصد داریم تا تسهیلات فوری برخی از مهمترین بانک های سراسر کشور را به صورت مختصر توضیح دهیم:

  • وام فوری بانک ملی

پرداخت وام و تسهیلات فوری در بانک ملی در قبال سپرده صورت می گیرد و مابقی وام ها بر اساس گردش حساب و معدل، به مشتریان ارائه می شود.

  • وام فوری بانک ملت

بانک ملت، وام فوری را در قبال 80 تا 85 درصد سپرده به مشتریان ارائه می دهد. همچنین در وام کارت اعتباری بانک ملت، امکان دریافت وام بانکی فوری تا سقف 30 میلیون تومان در شرایط خاص بدون پیش فاکتور و گردش حساب وجود دارد.

  • وام فوری بانک پاسارگاد

دریافت سریع وام بانکی بانک پاسارگاد در قبال سپرده می باشد. همچنین مشتریان این بانک، می توانند بر اساس امتیاز حساب جاری یا کوتاه مدت و ماندگاری از وام با نرخ سود 9 تا 18 درصد برخوردار شوند.

(تصویر شماره 3)

  • وام فوری بانک تجارت

بانک تجارت هم به پرداخت وام بدون ضامن در قبال سپرده بلند مدت (عدم حق برداشت تا پایان زمان بازپرداخت) اقدام می کند و مشتریان، می توانند از شرایط وام فوری طلای این بانک تا سقف 60 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 12 تا 36 ماهه استفاده کنند.

  • وام فوری بانک صادرات

وام فوری بانک صادرات تا سقف 200 میلیون با مدت بازپرداخت 5 ساله و سود نرخ سود صفر درصد بدون ضامن برای 80 درصد سپرده در حساب جاری بدون دسته چک اعطا می شود.

  • وام فوری موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر در قبال افتتاح سپرده بلند مدت با نرخ 12 درصد، 90 درصد سپرده را به صورت وام با نرخ 18 درصد با مدت بازپرداخت 36 ماهه ارائه می دهد.

وام بانکی


جمع بندی

وام بانکی فوری در کوتاهترین زمان ممکن یکی از پرطرفدارترین خدمات بانک های دولتی و خصوصی می باشد که اغلب در قبال سپرده و طرح های متنوع به مشتریان ارائه می شود؛ بنابراین اگر به دنبال دریافت سریع وام بانکی هستید، می توانید به شعبه بانک مورد نظر مراجعه کنید و تسهیلات فوری آن بهره ببرید. همچنین بسیاری از موسسات مانند موسسه حقوقی بین المللی ثبت میثاق روشن در زمینه تهیه مدارک وام متقاضیان، انجام امور بانکی ، مشاوره مالی و … به افراد خدمات دریافت سریع وام و تسهیلات بانکی را ارائه می دهند.

 

ثبت میثاق روشن

موسسه بین المللی ثبتی و حقوقی میثاق روشن با بیش از یک دهه تجربه در زمینه امور ثبتی و حقوقی با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک و مشاورین با تجربه در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری، ثبت شرکت،ثبت تغییرات شرکت،تنظیم صورتجلسه، ثبت برند و علائم تجاری،کلیه امور مالیاتی ، اخذ گرید شرکت ،اخذ ایزو ، آماده ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

https://sabtemisagheroshan.com