برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ثبت برند ویژه + مدارک مورد نیاز

برند چیست؟

به ترکیبی از حروف یا تصاویر و یا جمع هر دوی آن ها که برای کالاها و خدمات استفاده می شود تا از طریق آن بتوان کیفیت کالا و خدمت مورد نظر را در اذهان مردم به نیکی تثبیت کرد، به گونه ای که به مرور زمان و با رعایت دو شرط اساسی حفظ کیفیت مطلوب و تبلیغات هوشمند و مستمر، هرگاه نام یا تصویر برند مورد نظر به سمع و نظر مخاطب برسد، بی درنگ آن کالا یا خدمت خاص، با قدرت و کیفیت مطلوب به ذهن متبادر شود و یا بالعکس آن اتفاق بیفتد، یعنی آن برند آنقدر خوب و عالی باشد تا به محض اینکه از یک کالا یا خدمت خاص صحبت به میان بیاید، ثبت برند ویژه و لوگوی مورد نظری که در همان زمینه فعالیت می کند بتواند در ذهن مخاطب نقش ببندد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند ویژه

با توجه به این موضوع که تصمیم دارید برند مورد تقاضای شما بصورت حقیقی (یعنی مالک آن اشخاص حقیقی هستند) ثبت شود یا حقوقی (یعنی مالک آن شرکت ها و موسسات هستند) و همچنین با توجه به اینکه برندی که تصمیم به ثبت آن را دارید، فارسی یا لاتین و یا ترکیبی از هر دو، مدارک مورد نیاز آن تا حدودی با هم متفاوت است که در ذیل به تمامی این موارد اشاره می نماییم:

 

الف) مدارک مورد نیاز ثبت برند ویژه برای شخص حقیقی:

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
  • کپی برابر اصل مجوز فعالیت. (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

ب) مدارک مورد نیاز ثبت برند ویژه برای شخص حقوقی:

  • کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت (درصورت وجود)
  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کسانی که در شرکت حق امضاء دارند
  • کپی برابر اصل مجوز فعالیت. (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  • کپی کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند

مدت زمان ثبت برند ویژه چقدر می باشد؟

ثبت برند و علائم تجاری یکی از اموری است که نسبت به دیگر خدمات ثبتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت و امثال آن، زمان بیشتری می برد.

برای ثبت برند ویژه زمان دقیقی نمی توان تعیین کرد و بسته به اینکه پس از ثبت نهایی اظهارنامه اینترنتی و قرارگیری پرونده برند مورد تقاضای شما در کارتابل هر کدام از سه کارشناس و همچنین رئیس اداره، پرونده چند نفر جلوتر از شما در نوبت بررسی باشد، زمان نهایی کار کاملا متفاوت و متغیر خواهد بود. اما بطور حدودی و میانگین، ثبت هر برند چیزی در حدود ۲ الی ۴ ماه زمان می برد. برای بررسی هزینه های ثبت برند می‌توانید با مشاوران ثبت میثاق روشن تماس بگیرید.

ثبت میثاق روشن

موسسه بین المللی ثبتی و حقوقی میثاق روشن با بیش از یک دهه تجربه در زمینه امور ثبتی و حقوقی با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک و مشاورین با تجربه در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری، ثبت شرکت،ثبت تغییرات شرکت،تنظیم صورتجلسه، ثبت برند و علائم تجاری،کلیه امور مالیاتی ، اخذ گرید شرکت ،اخذ ایزو ، آماده ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

https://sabtemisagheroshan.com