برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

گواهینامه ایزو و آشنایی با انواع آن

کلمه ایزو (ISO) در لغت به معنای استاندارد سازی می باشد و به سازمان جهانی استاندارد یا سازمان بین المللی برای استانداردسازی اشاره دارد. این کلمه برای بسیاری از افراد کلمه ای آشنا می باشد. گواهینامه ها جز یکی از معتبرترین گواهینامه های استاندارد جهانی می باشد و به همین دلیل بسیاری از سازمان ها به دنبال دریافت آن هستند. اما پیش از اقدام به دریافت ایزو، بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

انواع گواهینامه های ایزو

گواهینامه های ایزو در چندین گروه صادر می شوند که عبارتند از:

  • گواهینامه های ایزو برای شرکت خدماتی شامل ISO 9001، ISO 10004، ISO 10002
  • گواهینامه های ایزو برای کارخانه های تولیدی شامل ISO 9001، ISO 14001، ISO 18001
  • گواهینامه های ایزو شرکت های پیمانکاری شامل OHSAS 18001، ISO 45001، ISO 31000، HSE-MS
  • گواهینامه های ایزو مراکز آموزشی شامل IWA2، IEC 24751، ISO10015
  • گواهینامه های ایزو برای مراکز درمانی شامل ISO 9001، ISO 14001
  • گواهینامه های ایزو رستوران ها و هتل ها شامل ISO 9001، SFBB، ISO 22000
  • گواهینامه های ایزو شرکت های تبلیغاتی
  • گواهینامه های ایزو صنعت نفت و گاز
  • گواهینامه های ایزو شرکت های کامپیوتری و ساختمانی
  • گواهینامه ها برای صنعت خودرو

با توجه به اینکه دریافت انواع گواهینامه های ایزو، کاری سخت و تخصصی است، موسسه حقوقی میثاق روشن با سال ها تجربه در زمینه های حقوقی و اخذ ایزو و با کادری مجرب، در خدمت شما عزیزان است تا در کوتاهترین زمان ممکن، با استفاده از افراد خبره و متخصص برای شما این گواهینامه در زمینه های مختلف دریافت نماید.

ISO 9001 یکی از پر پرکاربردترین انواع گواهینامه

حتما تا بحال نام ISO 9001 را به وفور شنیده اید و با آن آشنا هستید. این گواهینامه یکی از کاربردی ترین و مهمترین گواهینامه های سیستم مدیریت و تضمین کیفیت است. هدف از طراحی این گواهینامه در واقع استقرار و پیاده سازی یک سیستم مدیریت کیفیت و تنظیم است که استفاده از آن باعث بهبود جریان کار و محصولات و خدمات در همه قسمت های صنعت و کسب و کار شده و رضایت مشتریان را فراهم می آورد. ISO 9001 را می توان در همه اصناف و در همه کسب و کارها پیاده سازی کرد.

ISO 14001 از دیگر گواهینامه های ایزو پر کاربرد

گواهینامه ISO 14001 در واقع به سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای اشاره دارد و شامل استانداردهایی برای سیستم های زیست محیطی است. در واقع استفاده از این گواهینامه ها سبب می شود که افراد همه استانداردهای زیست محیطی را در تمام بخش های صنایع و سازمانهای خدماتی که در آن مشغول به کار هستند، اجرا کنند. این گواهینامه برای کاهش انواع آلودگی های آب مانند پساب ها، کاهش آلودگی های خاک مانند پساب، کاش آلودگی های موجود در هوا مانند ریزگردها و کاهش آلودگی های صوتی، صادر می شود.

ISO 18001 برای ایمنی و بهداشت شغلی

ایمنی و بهداشت شغلی یکی از مهمترین گواهینامه هایی است که کسب و کارها باید برای کارهایشان ان را دریافت کنند. این گواهینامه برای ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان که بسیار اهمیت دارد، صادر می شود. شرکت ها و سازمان ها با دریافت این گواهینامه می توانند ریسک ها و خطراتی که کارکنان را به هنگام کار تهدید می کنند، شناسایی کنند. در واقع صدور این گواهینامه نوعی عمل پیشگیرانه است که همه سازمان های خدماتی و تولیدی باید آن را انجام دهند. صدور این گواهینامه در افزایش روحیه کارکنان بسیار تاثیر گذار است زیرا آن ها مطمئن هستند که ایمنی آن ها در محل کار تضمین شده است.

گواهینامه HSE

گواهینامه HSE یکی از مهمترین گواهینامه هایی است که در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها اقدام به دریافت آن نموده اند. این گواهینامه به معنی سیستم مدیریت زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای است. اما قبل از دریافت این گواهینامه ابتدا باید گواهینامه های ISO 9001، ISO 14001 و ISO 18001 را دریافت کرد. این گواهینامه نوعی مدل برای الزامات ایمنی، بهداشت و محیط در محل کار را فراهم می آورد. با این گواهینامه، حوادث ناگوار به شدت در محل کار کاهش پیدا می کنند و یک امتیاز بسیار خوب برای شرکت ها در مناقصات محسوب می شود.

ثبت میثاق روشن

موسسه بین المللی ثبتی و حقوقی میثاق روشن با بیش از یک دهه تجربه در زمینه امور ثبتی و حقوقی با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک و مشاورین با تجربه در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری، ثبت شرکت،ثبت تغییرات شرکت،تنظیم صورتجلسه، ثبت برند و علائم تجاری،کلیه امور مالیاتی ، اخذ گرید شرکت ،اخذ ایزو ، آماده ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

https://sabtemisagheroshan.com